top of page
  • תמונת הסופר/תUn-Official ג'וס פלאס

ג'וס פלאס - מחקרים ועובדות - מידע וידע


תקציר ג'וס פלאס מחקרים ועובדות, מידע וידע:

@ ג'וס פלאס הוא תוסף תזונה שאינו תרופה.

@ משווקים פרטיים גורמים לנזק תדמיתי ללא כוונה.

@ מחקרים עם תוספי ג'וס פלאס הוכיחו את טענות החברה המייצרת.


ג'וס פלאס - תרופת פלא או תוסף תזונה מוצלח?

אבקות השייק הצמחוני/טבעוני על בסיס רכיבים טבעיים כמו גם הקפסולות (פירות, ירקות, פירות יער וקפסולות אומגה משולבות) של המותג ג'וס-פלאס, מכילות פירות וירקות שגודלו בקפידה ללא הדברה וחומרים מסוכנים, נקטפו בשיא הבשלות ומיד יובשו כדי לשמר את המיטב שיש לטבע להציע. האבקה של שייק הקומפליט והתכולה של הקפסולות, הן תמצית של הירקות, הפירות, החומצות והשומנים הטובים ביותר לגוף האדם, על פי ההיסטוריה הרפואית והמחקרים המדעיים שמתבצעים ברחבי העולם מעל מאה שנים. את התוספים של ג'וס פלאס, בדקו בצורות רבות - יעילות, בטיחות, רמת מסוכנות וסך הבדיקות הביאו לאישור עקרוני של התוסף, כתוסף. מוצרי ג'וס פלאס אינם תרופות ואינם אמורים/או אומרים לאדם כזה או אחר לוותר על אמצעי הרפואה והבריאות בהם הוא נוקט כדי לשמר בריאות ולרפא חולי. לתוספים, כשמם כן, יש את היכולת להוסיף.

שייקר של ג'וס פלאס


שיטת השיווק של ג'וס פלאס - משווקות ומשווקים פרטיים ברחבי העולם:

מעבר לנציגים מפורסמים - כוכבי המדיה, ספורטאיות ואנשי אופנה וטרנדים - הכוכבים האמיתיים של ג'וס פלאס הן ברובן כוכבות - נבחרת המשווקות הבינלאומיות של אבקות שייק הקומפליט וקפסולות ג'וס פלאס. זו אינה שיטת פירמידה, זו אינה שיטה שמיועדת לגרוף רווחים מעצם גיוסם של משווקים/ות נוספים/ות - השיטה כמו שואבי האבק קירבי וקופסאות טאפאוור - היא פשוט להסתמך על מי שאתם סומכים. תוספי תזונה (ותרופות) רבים נמצאים במדפי רשתות השיווק והפארם, מפתים ומבטיחים, אך רק התוספים של ג'וס פלאס זוכים למאסת ביקורות חיוביות, מאמרים תומכים, עדויות והמלצות של משתמשים רבים. שיטת השיווק של שלושת השכבות, מאפשרת לחברות ענק לנהל צוות שיווקי גדול, להתפרס על מדינות שלמות בקצרה ולנצל את היכולות המגוונות של המשווקים/ות המקומיים/ות.



ג'וס פלאס כתוסף, מה אומר המדע?

את המחקרים הרבים שתומכים בטענות של חברת ג'וס פלאס, בדבר צריכה קבועה של הרכיבים המיוחדים שנמצאים באבקות שוקו/וניל של שייק הקומפליט ו/או הקפסולות (ירקות, פירות, פירות יער ואומגה), מציגים הנציגים תחת כל עץ רענן וקשה להתווכח עם הנתונים. ישנם מספר מחקרים בודדים, שאינם מוסתרים מעין הציבור והלקוחות - שאינם מצביעים על תרומה כלשהי של התוספים לגוף האדם. אך המאסה העיקרית של הבדיקות, הסקרים, המחקרים ובעיקר ההמלצות האישיות של משפחות שלמות שעשו שינוי בריאותי לטובה, 'מצביעים ברגליים' ומרמזים על כך שתוספי ג'וס פלאס בטוחים לשימוש, טבעיים ותורמים.


מתכון לשייק שוקו מבית ג'וס פלאס:







30 צפיות0 תגובות
bottom of page